მხატვრული კითხვის წრის შემაჯამებელი მეცადინე
ობა
მცხატვრული წრის მეცადინეობა. მოსწავლეებმა ივარჯიშეს ლექსების მხატვრულად კითხვაში.
სსიპ კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგოზას საჯარო სკოლის მე-4 კლასის მოსწავლეთა მხატვრული კითხვის წრის მეცადინეობები გრძელდება. მოსწავლეები ეწვივნენ ბიბლიოთეკას, დაათვალიერეს წიგნები, შეარჩიეს სხვადასხვა პოეტის კრებულები, წაიკითხეს ლექსები და გადაწყვიტეს გამომეტყველებით კითხვაში ვარჯიში.
მცხატვრული წრის მეცადინეობა. მოსწავლეებმა ივარჯიშეს ლექსების მხატვრულად კითხვაში.
სსიპ კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგოზას საჯარო სკოლის მე-4 კლასის მოსწავლეთა მხატვრული კითხვის წრის მეცადინეობები გრძელდება. მოსწავლეები ეწვივნენ ბიბლიოთეკას, დაათვალიერეს წიგნები, შეარჩიეს სხვადასხვა პოეტის კრებულები, წაიკითხეს ლექსები და გადაწყვიტეს გამომეტყველებით კითხვაში ვარჯიში.
სსიპ კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგოზას საჯარო სკოლის
მე-4 კლასის მოსწავლეთა მხატვრული კითხვის
წრის სამუშაო პროგრამა
საგანი
|
ქართული ენა
|
|
საფეხური
|
დაწყებითი
|
|
კლასი
|
IV კლასის მოსწავლეები
|
|
წრის მუშაობის დაწყების დრო/საათი
|
2019-2020 სასწავლო წელი, ოქტომბერი
|
|
ხანგრძლივობა
|
45 წთ
|
|
წრის ხელმძღვანელი
|
ხათუნა ქასოშვილი
|
|
მიზანი
|
წრის მიზანია ხელი შეუწყოს მოსწავლეთა
შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების განვითარებას, რაც გამოიხატება მხატვრული
ტექსტების გამომხატველობით და შთაბეჭდავად წაკითხვაში საზოგადოების წინაშე
წარდგომის დროს. დაწყებითი საფეხურიდანვე მოსწავლეები აღნიშნულ წრეში ჩართულობით
სემესტრის ბოლოსათვის შეძლებენ განივითარონ პრეზენტაციის უნარები ,რადგან მათ
მოუხდებათ გამოსვლა ღონისძიებებსა და ზეიმებში მშობლებისა და პედაგოგების
წინაშე,რაც თავისთავად დაეხმარება მათ დაძლიონ საზოგადოების წინაშე
გამოსვლის კომპლექსი. ამასთანავე მოსწავლეები შეძლებენ წიგნიერების
კომპეტენციისა და კითხვის უნარების განმტკიცებას, რადგან მათ უშუალოდ
ექნებათ შეხება წიგნებთან, ტექსტებთან, ბიბლიოთეკებთან, დაამზადებენ
კედლის გაზეთს, ,აფიშას’’ . მხატვრული კითხვის წრე ხელს შეუწყობს
მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების გამოვლენასა და გაძლიერებას, წაახალისებს და აამაღლებს მოტივაციის დონეს
იმ მოსწავლეებში, რომლებსაც მეტნაკლებად აქვთ მხატვრული კითხვის ნიჭი.
|
|
აქტუალურობა
|
დღესდღეობით მოსწავლეები, სამწუხაროდ, ნაკლებად
ინტერესდებიან წიგნთან მუშაობით, მათ უფრო საათობით იტაცებთ არაფრისმომცემი
კომპიუტერული თამაშები. არსებული პრობლემა დამაფიქრებელია როგორც მშობლებისათვის
და ფსიქოლოგებისთვის , ასევე პედაგოგებისათვის.წრეობრივ მუშაობაში ჩართვა კი
ერთერთი საშუალებაა ,უბიძგოს მოსწავლეებს წიგნიერებისაკენ, რადგან
იგი ხელს შეუწყობს მოსწავლეების ჩართვას ბიბლიოთეკებში, სხვადასხვა
ღონისძიებასა და ზეიმებში. ისინი მოიძიებენ სხვადასხვა ავტორის ნაწარმოებებს,
შეისწავლიან და შეიყვარებენ მათ. აგრეთვე მოახდენენ მათ პოპულარიზაციას
თანატოლებში.
|
|
გამომეტყველებითი
კითხვის წრის სამუშაო გეგმა
განსახილველი
თემები
|
თარიღი
|
ხანგრძლივობა
|
რესურსები
|
უნარების
განვითარება
|
|
1
|
წრის
ჩამოყალიბება,
წრეში
გაერთიანებულ მოსწავლეთა სიების დადგება.წრის მუშაობის გეგმის
გაცნობა,წრის სახელწოდების შერჩევა.ჯგუფებად დაყოფა დავალებების განაწილება
|
01.10
|
45 წთ
|
საკლასო
ოთახი,ფურცელი, კალამი
|
თანამშრომლობა.
|
2
|
მასწავლებლის
ან მშობლის დახმარებით მასალების მოძიება საოჯახო და ადგილობრივ
ბიბლიოთეკებში, მასალების დახარისხება.
|
2.10
|
45 წთ
|
ბიბლიოთეკა,წიგნები,რვეული,კალამი
|
კვლევა-ძიება.წიგნიერების
კომპეტენციის უნარები
|
3
|
ვარჯიში
შერჩეული ტექსტების კითხვაში.
|
9.10
|
45 წთ
|
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,
|
შემოქმედებითი
უნარები,გამომხატველობითი კითხვის უნარები.
|
პაუზების,ინტონაციების
დაცვა.სხვადასხვა მოდალობის წინადადებების გამოთქმაზე ვარჯიში .
|
10.10
|
45წ
|
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი
|
||
4
|
ვიდეო რესურსების მოსმენა,დაკვირვება და ანალიზი;
წრის მოსწავლეთა სხვადასხვა ღონისძიებებში ჩართვა
|
16.10
|
45 წთ
|
ვიდეორესურსები
,კომპიუტერი,დისკები.
|
დაკვირვების
უნარი
|
5
|
წრის
ღონისძიების დაგეგმვა და მისი განხორციელებისათვის მზადება,
|
17.10
|
45 წთ
|
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი
|
კითხვის
უნარების განვითარება
|
6
|
სხვადასხვა
ღონისძიებებში ჩართვა და წრეში მიღებული გამოცდილების გამოყენება
|
23.10
|
45 წთ
|
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,
|
პრეზენტაციის
უნარი
|
7
|
საპრეზენტაციო
ღონისძიებისათვის ჯგუფებში კედლის გაზეთისა და აფიშის დამზადება
|
30.10
|
45 წთ
|
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,ფერადი
ფურცლები და ფანქრები.
|
ჯგუფური
მუშაობის,თანამშრომლობის,კითხვის უნარები
|
8
|
რეპეტიცია
პრეზენტაციისათვის
|
7.11
|
45 წთ
|
ტექსტები,წიგნები,რვეული,
კალამი,დაფა,ცარცი,ფერადი
ფურცლები და ფანქრები.
|
გამომხატველობითი
კითხვის უნარები
|
9
|
გამომეტყველებითი
კითხვის წრის მოსწავლეების მიერ წრის მუშაობის საპრეზენტაციო ზეიმის მოწყობა.
|
14.11
|
45 წთ
|
კომპიუტერი,პროექტორი,საკლასო
ოთახი,ხმის გამაძლიერებელი
|
პრეზენტაციის
უნარები
|
10
|
რეფლექსია
მოსწავლეთა მიერ წრეში მუშაობის შედეგად მიღებული უნარების შესახებ
მშობლებთან
შეხვედრა
|
21.11
|
45 წთ
|
რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,
ტესტები.
|
|












No comments:
Post a Comment