ბუნებისმეტყველების წრის შემაჯამებელი შეხვედრა
სსიპ კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგოზას მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლის მე4 კლასის მოსწავლეთა ბუნებისმეტყველების წრის მუშაობის ამსახველი მასალა
ბუნებისმეტყველების წრის მუშაობის ფარგლებში ვზრუნავთ გარემოზე
სსიპ კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგოზას მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლის მე4 კლასის მოსწავლეთა ბუნებისმეტყველების წრის სამუშაო პროგრამა და განრიგი
2019-2020 სასწავლო წელი, I სემესტრი
მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ,პარასკევს
წრის სახელწოდება: ჩვენ და გარემო“
სამიზნე ჯგუფი:
მე-4
კლასი
მასწავლებელი: ხათუნა
ქასოშვილი
წრის ხანგრძლივობა, განხორციელების
ვადები: ოქტომბერი, ნოემბერი, დეკემბერი
წრის მოკლე დახასიათება: წრის მიზანია, მოსწავლეებში ბუნებისმეტყველებისადმი ინტერესის გაღვივება,ცოდნის გაღრმავება და კვლევითი უნარების განვითარება.იმუშავებენ გაკვეთილზე მიღებული ცოდნის გაღრმავება-განმტკიცებაზე.მრავალფეროვანი თვალსაჩინოება,კვლევა-ძიებისთვის განკუთვნილი სავარჯიშოები,საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებული შთაბეჭდილებები დადებით სასწავლო მოტივაციას შეუქმნის მოსწავლეებს, რაც კიდევ უფრო საინტერესოსა და სახალისოს გახდის ბუნებისმეტყველების გაკვეთილებს და დაეხმარება მოსწავლეს დაეუფლოს ძირითად შემეცნებით უნარებს.
წრის მნიშვნელობა
აქტუალობა. ბუნებისმეტყველების შემსწავლელი წრე
აქტუალურად მიმაჩნია დაწყებითი კლ-ის მოსწავლეთათვის, რადგან სწორედ ამ ასკში
იწყებენ ბავშვები გარემოში დამოუკიდებელ ორიენტაციას, უჩნდებათ კითხვები სამყაროს
გარშემო, ამიტომ მნიშვნელოვანია მოსწავლემ
შეძლოს გარემოში სწორი ორიენტაცია, რაშიც მოსწავლეებს ვფიქრობ წრეზე დამუშავებული
საკითხები დაეხმარება.
რესურსები: ენციკლოპედია
„ჩვენი სამყარო“; ენციკლოპედია“კოსმოსი“, ინტერნეტიდან მოძიებული მასალები;
კალმები,ფერადი ფურცლები,ფორმატი,ფანქრები და ფლომასტერები
1.
ბუნებისმეტყველების სტანდარტი
(I-IV კლასები)
|
|
შედეგების
ინდექსი
|
სტანდარტის შედეგი
|
1. მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
|
|
ბუნ.დაწყ.(I).1.
|
მოსწავლემ
უნდა
შეძლოს:
პრაქტიკულ
აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
|
1.
მიმართულება:
ცოცხალი სამყარო
|
|
ბუნ.დაწყ.(I).2.
|
მოსწავლემ
უნდა
შეძლოს:
ორგანიზმების (მცენარეებისა
და ცხოველების) აღწერა და დახასიათება ძირითადი ნიშან-თვისებების მიხედვით;
ორგანიზმების დაჯგუფება, ჯგუფების დახასიათება და
შედარება, მათი
ტიპური წარმომადგენლების აგებულების, ცხოველქმედებისა და სასიცოცხლო ციკლის თავისებურებებზე მსჯელობა;
|
2.
მიმართულება: დედამიწა და გარესამყარო
|
|
ბუნ.დაწყ.(I).4.
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
ლოკალურ გარემოში ორიენტირება;
წყლისა და ხმელეთის
მნიშვნელოვანი
ობიექტების
აღწერა
და
მათი
ამოცნობა
სხვადასხვა
სახის
გეგმასა
და
რუკაზე;
ბუნებრივი რესურსების მნიშვნელობაზე მსჯელობა;
ციკლური ბუნებრივი მოვლენების აღწერა და მათ
გამომწვევ მიზეზებზე მსჯელობა.
|
წრის გეგმა
N
|
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათების რაოდენობა
|
1
|
04.10.2019
|
მზის სისტემა
|
1
|
2
3
|
17.10.2019
18.10.2019
|
რუკა და
გეოგრაფიული ობიექტები
|
2
|
4
5
|
24.10.2019
25.10.2019
|
ორგანიზმების განვითარება
|
2
|
6
|
31.10.2019
|
სტიქიური მოვლენები
|
1
|
7
8
|
01.11.2019
07.11.2019
|
მოგზაურები და
აღმოჩენები
|
2
|
9
10
|
08.11.2019
14.11.2019
|
გარემოზე ზრუნვა
|
2
|
11
|
21.11.2019
|
უსაფრთხოება და საშიში ნივთები
|
1
|
12
|
22.11.2019
|
შემაჯამებელი შეხვედრა
|
1
|













No comments:
Post a Comment