Tuesday, 1 October 2019



ბუნებისმეტყველების წრის შემაჯამებელი შეხვედრა








სსიპ კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგოზას  მუნიციპალიტეტის  საჯარო სკოლის მე4 კლასის მოსწავლეთა ბუნებისმეტყველების წრის მუშაობის ამსახველი მასალა









ბუნებისმეტყველების წრის მუშაობის  ფარგლებში ვზრუნავთ გარემოზე











სსიპ კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგოზას  მუნიციპალიტეტის  საჯარო სკოლის მე4 კლასის მოსწავლეთა ბუნებისმეტყველების წრის სამუშაო პროგრამა და განრიგი
2019-2020 სასწავლო წელი, I  სემესტრი
მეცადინეობა  ჩატარდება კვირაში ერთხელ,პარასკევს

წრის სახელწოდება:   ჩვენ და გარემო
სამიზნე ჯგუფი: მე-4   კლასი
მასწავლებელი: ხათუნა ქასოშვილი
წრის ხანგრძლივობა, განხორციელების ვადებიოქტომბერი, ნოემბერი, დეკემბერი
წრის მოკლე დახასიათება: წრის მიზანია, მოსწავლეებში ბუნებისმეტყველებისადმი ინტერესის გაღვივება,ცოდნის გაღრმავება და კვლევითი უნარების განვითარება.იმუშავებენ გაკვეთილზე მიღებული ცოდნის გაღრმავება-განმტკიცებაზე.მრავალფეროვანი თვალსაჩინოება,კვლევა-ძიებისთვის განკუთვნილი სავარჯიშოები,საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებული შთაბეჭდილებები დადებით სასწავლო მოტივაციას შეუქმნის მოსწავლეებს, რაც კიდევ უფრო საინტერესოსა და სახალისოს გახდის ბუნებისმეტყველების გაკვეთილებს და დაეხმარება მოსწავლეს დაეუფლოს ძირითად შემეცნებით უნარებს.
წრის მნიშვნელობა აქტუალობა. ბუნებისმეტყველების შემსწავლელი წრე აქტუალურად მიმაჩნია დაწყებითი კლ-ის მოსწავლეთათვის, რადგან სწორედ ამ ასკში იწყებენ ბავშვები გარემოში დამოუკიდებელ ორიენტაციას, უჩნდებათ კითხვები სამყაროს გარშემო, ამიტომ  მნიშვნელოვანია მოსწავლემ შეძლოს გარემოში სწორი ორიენტაცია, რაშიც მოსწავლეებს ვფიქრობ წრეზე დამუშავებული საკითხები დაეხმარება.
რესურსები: ენციკლოპედია „ჩვენი სამყარო“; ენციკლოპედია“კოსმოსი“, ინტერნეტიდან მოძიებული მასალები; კალმები,ფერადი ფურცლები,ფორმატი,ფანქრები და ფლომასტერები
1.       
ბუნებისმეტყველების სტანდარტი (I-IV კლასები)
შედეგების ინდექსი
სტანდარტის შედეგი
1. მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
ბუნ.დაწყ.(I).1.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს: 
პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
1.     მიმართულება:  ცოცხალი სამყარო
ბუნ.დაწყ.(I).2.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
ორგანიზმების (მცენარეებისა და ცხოველების) აღწერა და დახასიათება ძირითადი ნიშან-თვისებების მიხედვით;
ორგანიზმების დაჯგუფება, ჯგუფების დახასიათება და შედარება, მათი ტიპური წარმომადგენლების აგებულების, ცხოველქმედებისა და სასიცოცხლო ციკლის თავისებურებებზე მსჯელობა;
2.     მიმართულება:  დედამიწა და გარესამყარო
ბუნ.დაწყ.(I).4.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
ლოკალურ გარემოში ორიენტირება;
წყლისა და ხმელეთის მნიშვნელოვანი ობიექტების აღწერა და მათი ამოცნობა სხვადასხვა სახის გეგმასა და რუკაზე;
ბუნებრივი რესურსების მნიშვნელობაზე  მსჯელობა;
ციკლური ბუნებრივი მოვლენების აღწერა და მათ გამომწვევ მიზეზებზე მსჯელობა.

წრის  გეგმა
N
თარიღი
თემის დასახელება
საათების რაოდენობა
1
04.10.2019
მზის სისტემა
1
2
3
17.10.2019
18.10.2019
რუკა და გეოგრაფიული ობიექტები
2
4
5
24.10.2019
25.10.2019
ორგანიზმების განვითარება
2
6
31.10.2019
სტიქიური მოვლენები
1
7
8
01.11.2019
07.11.2019
მოგზაურები და აღმოჩენები
2
9
10
08.11.2019
14.11.2019
გარემოზე ზრუნვა
2
11
      21.11.2019
უსაფრთხოება და საშიში ნივთები
1
12
22.11.2019
შემაჯამებელი შეხვედრა
1


No comments:

Post a Comment

  „ 1-ლი ივნისი ბავშვთა დაცვის დღეა! 20.05 – 05.06 2019 წელი პროექტის ხელმძღვანელი ხათუნა ქასოშვილი სკოლა ...